Retur av varer 

Ønsker du å returnere en vare, logger du deg inn i kundesenteret, velger varen du ønsker å returnere og legger inn årsak. Du skal da innen en til to virkedager få tilbakemelding fra oss på om vi godkjenner returen sammen med et returnummer du merker pakken med. Varer som blir sendt i oppkrav til oss, vil ikke bli hentet.

 

Vi mottar kun retur fra forhandlere. Sluttbruker må henvende seg til butikken en kjøpte varen fra.

 


 

Start med å logge deg inn. Klikk deg deretter inn på "Kundesenter". Her finner du en oversikt over alle ordrene dine, adresser og mye annen hjelp.

 

Klikk deg inn på "Returner varer":

 

 


 

Trykk på "søk" for å få opp alle ordrene dine:

 
 

 

Klikk på "Returner" på den ordren du ønsker å returene varer fra:

 
 

 

Velg antall du ønsker å returnere, har du flere ordrelinjer kan du velge antall på alle linjene.

 

 

Velg årsak, skriv inn eventuell begrunnelse eller hva som er feil og trykk neste.

 

Kreditnota sendes til din fakturaadresse.

 

 

Bekreft returen ved å trykk på "Send retursøknad" i det siste vinduet.

 



Når du har søkt om retur vil du få en epost med et returnummer innen en virkedag, som du må merke pakken du sender til oss med. Dette for at vi skal vite hva vi skal gjøre med varen som kommer tilbake til oss.